Pikat kryesore të zgjedhura të projektit.
Në fazën e parë të projektit u përfshinë aktivisht 12 shkolla.
Në fazën e dytë të projektit u përfshinë në mënyrë aktive 30 shkolla.
Ngritje kapacitetesh
Aktivitetet e ngritjes së kapaciteteve në fazën e parë u hartuan dhe u zhvilluan nga trajnerë ekspertë (psikologë dhe ekspertëtë sigurisë kibernetike). Në workshope morën pjesë më shumë se 140 të rinj dhe mësues. Disa nga të rinjtë (më shumë se 20) morën trajnim dhe zhvilluan njëseri punëtorish dhe trajnuan më shumë se 115 të rinj të tjerë dhe 15 mësues.
Workshopet u vlerësuan shumë nga pjesëmarrësit, ekipi i projektit dhe specialisti i UNESCO-s pasi ishte unik, i angazhoi dukei fuqizuar për parandalimin e ekstremizmit të dhunshëm.
Skica që përshkruan hartimin e workshopeve është në dispozicion sipas kërkesës (jove.jankulovski (at) yahoo.com).
Materialet e zhvilluara në kuadër të programit të UNESCO-s Media dhe Literacy Information (MIL) u përdorën si burim dhe materiale referimi për këtë projekt. Disa nga ekstraktet nga materiali MIL u përdorën si materiale thelbësore referencë me qëllim të përcaktimit të bazës së përbashkët për terminologji dhe diskutime.
Aktivitetet e ngritjes së kapaciteteve në fazën e dytë u përgatitën dhe u zhvilluan nga drejtuesit e të rinjve të trajnuar dhe fuqizuar gjatë fazës së parë të projektit. Këta drejtues të të rinjve, përveç rinisë së trajnuar dhe arsimit në fazën e parë, trajnuan më shumë se 430 të rinj nxënëw dhe 35 mësues.
Shfrytëzimi i medias sociale
Grupi i mbyllur i projektit u krijua në Facebook në fazën e parë të projektit (Jo! Ekstremizmit dhe radikalizmit në internet) për nevojat e projektit. I arritshëm në linkun: https://www.facebook.com/groups/613272892463978/.
Ai u përdor për diskutim dhe bashkëveprim midis të rinjve pjesëmarrës gjatë të dy fazave të projektit.
Numri i përdoruesve në fazën e parë ishte 198 ndërsa në fazën e dytë ishte 380. Numri i komenteve në 5 tema diskutimi gjatë fazës së parë arriti në 241 komente. Ndërsa në fazën e dytë, numri i komenteve në 5 tema diskutimi arriti në 406 komente.
Përfshirja e prindërve të pjesëmarrësve të të rinjve
Ndjeshmëria dhe kompleksiteti i temës nuk ishin pengesë për të arritur më shumë se 530 pjesëmarrës me aktivitetet e shpërndarjes / informimit gjatë fazës së parë të projektit. Ky numër përfshin më shumë se 200 prindër të të rinjve.
Gjatë fazës së dytë, numri i prindërve tejkalon 250. Prindërit morën pjesë në ngjarje për ndërtimin e kapaciteteve dhe morën Udhëzuesin e Prindërve për Parandalimin e Ekstremizmit të Dhunshëm në internet.
Mbulimi nga media / artikuj Web-i / video klipe
Artikulli në faqen e internetit të UNESCO-s: https://en.unesco.org/news/together-young-people-say-no-online-extremism-and-radicalization
MRT, Televizioni Kombëtar i Maqedonisë, duke raportuar mbi workshop-in e projektit, https://www.youtube.com/watch?v=h8awnlK1DN
TV Tera, stacioni televiziv rajonal maqedonas, duke raportuar mbi seminarin e projektit, https://www.youtube.com/watch?v=75fRwb3GTKI
Përshtypjet / kontributet nga nxënësit gjatë workshop-eve
Burime të dobishme:
Lajme të rreme
https://www.webwise.ie/teachers/what-is-fake-news/
2FA
Thuaj jo!
Web i errët
Hackerat
Përdorimi i mediave sociale për radikalizim/rekrutim
https://www.bbc.com/news/uk-31612666
Pyetje:
Fshehja e identitetit
https://phishingquiz.withgoogle.com
Siguria kibernetike
http://mediasmarts.ca/sites/mediasmarts/files/games/cyber-security-quiz/index_en.html
Perspektiva për PVE në sytë e të rinjve – Rekomandime për politika
Rekomandimet e politikave, duke përcjellë zërin e të rinjve për sa i përket “Rekomandimeve të politikave që burojnë nga projekti dhe që vlejnë nga ekipi i përbashkët i projektit” janë këto: Faza 1 dhe Faza 2.
Vlerësimi i ndikimit
Hulumtimi i ndikimit tëfazës 1 dhe 2. Analiza e rezultateve të mbledhura tregoi që faza e parë e projektit u implementua me sukses. Përkatësisht, nota mesatare e llogaritur për secilën deklaratë në pyetësor zbulon se të gjitha deklaratat (pyetjet) morën përgjigje mesatare në rangun prej 3.47 (86.75%) deri në 3.73 (93.25%) në shkallë nga 1 në 4. Për më shumë detaje mbi Ndikimin Vlerësimi i fazës 1 ju shkarkoni analizën në këtë lidhje.
Analiza e ndikimit të fazës së dytë përfshin krahasimin e rezultateve, të marra pas fazës së parëdhe pas fazës dytë, në secilën prej deklaratave për secilin nga grupet e synuara (të rinjtë, arsimtarët, prindërit). Krahasimi zbulon se pothuajse në të gjitha deklaratat ndryshimi është pozitiv – faza e dyt e ngritur mbi ndryshimin e bërë në fazën e parë Kjo është arritje e shkëlqyeshme dhe e dobishme për ekipin e projektit. Për më shumë detaje mbi Vlerësimin e Ndikimit të Fazës së dytë ju shkarkoni analizën në këtë lidhje.
Tërinjtëu shprehën qartë gjatë diskutimeve të tyre se ata duan të vazhdojnë të marrin pjesë në projekte si ky ,pasi ky projekt bëri një ndryshim dhe mund të vazhdojë të bëjë ndryshime. Për më tepër, ata shohin projekte si kjo në perspektivën e tyre për aktivitetet e ardhshme.